Bioscopen en facebook

 Tegenwoordig zijn mensen ontzettend druk met werk, vrienden, familie en andere uitjes. Zij hebben dus steeds meer behoefte aan ontspanning. Ter ontspanning zijn er veel verschillende activiteiten die je kunt doen. Zo brengen veel mensen ook een bezoekje aan de bioscopen om tot ontspanning te komen. Hier worden de nieuwste films op een groot scherm afgespeeld. Vaak bekijken de mensen de film met een grote bak popcorn en een drankje. Op deze manier komen zij helemaal tot rust. Alle bioscopen beschikken over hun eigen website. Hier staan bijvoorbeeld alle films op en zijn de openingstijden vermeld. Steeds meer bioscopen vermelden deze informatie ook op sociale media. Dit kan een goede marketingstrategie zijn voor de bioscopen.

Wat is facebook?

Momenteel is het één van de grootste sociaal media platformen van de wereld. Veel gebruikers zitten hierop om in contact te blijven met hun vrienden en familie. Maar er kunnen ook nieuwe connecties worden gelegd. Op facebook kan iedereen een eigen account aanmaken. Hier kunnen zij filmpjes, foto’s, verhalen etc. delen met elkaar. Dit kan gaan om wat zij die dag hebben gedaan of vertellen zij iets over hun hobby. Iedereen kan hier dus zijn eigen content delen en laten zien aan zijn volgers. Bioscopen kunnen hier ook laten zien welke films er draaien en deze promoten via facebook.

Chatkracht kan ondersteuning bieden bij bioscopen op facebook

Op facebook kunnen mensen ook onderling naar elkaar berichten sturen. Klanten van bioscopen kunnen dus ook hun vragen stellen of om advies vragen op facebook. Deze vragen komen binnen bij de chatspecialisten van chatkracht. Zij zullen de chat in behandeling nemen en beantwoorden. Die doen zij doormiddel van het kenniscentrum die is opgesteld voor de bioscoop. In het kenniscentrum is alle informatie over de bioscoop te vinden dit kan gaan om openingstijden of vestigingen. Op deze manier kunnen de chatspecialisten de vraag gemakkelijk beantwoorden. Hierdoor wordt een deel van de klantenservice uit handen genomen en krijgen klanten direct antwoord op hun vraag.